Serunding Diet Pantang

TENGAH BERPANTANG? TAK PAYAH PENING PASAL MAKANAN,
SERUNDINGKAN ADA!

“Alhamdulillah..Syukur sangat, hari pertama BERPANTANG memang kalut sebab bersalin awal, hubby pun tak ready pape, mujur ada Serunding Foodzyla nie. Makan dengan nasik panas pun dah SEDAP SANGAT! Terima kasih Foodzyla”

Apa yang menarik sangat dengan Foodzyla ni?

✘Tiada GULA PUTIH
✘Tiada MSG
✘Tiada PEWARNA
✘Tiada PENGAWET

Kenapa ramai yang mengatakan SEDAP? Sebab kami gunakan >>

 
100%  MOLASSES
100%  GARAM BUKIT
 
Bahan2 yang kami gunakan pula hanyalah bahan semulajadi yang dimasak mengikut menu khas untuk :
.
berpantang baik bersalin secara normal atau czer
yang keguguran
yang baru selesai menjalani pembedahan
ibu yang sedang menyusukan anak
yang on diet
orderbutton
 
Serunding Halia
garlic flakes
.

Apa rasa setiap Serunding yang ada ni?

.
Bilis Lada Hitam
-Kriuk kriak rangupnya bilis tu dicampur dgn rasa pedas2 lada hitam, mmg sgt sedap dimakan dgn nasi panas. Perut selesa je pastu. Anak2 kecil mmg sgt suka yg ni sbb blh ratah cenggitu jer
.
Halia Bawang Putih
-Lembap molasses tu digabung ngan halia bwg putih mcm krepek siraaa tu. Gabung plak bawang putih n halia, paduuuuuuu sedap yakmatt
 
Haruan Special
-halus mulus fluffy, trasa kesegaran ikan dan yang paling best xhanyir- sgt baik merawat luka dalaman scara alami

 

TERKINI! COMBO ISTIMEWA UNTUK ANDA YANG LEBIH BERBALOI

serunding pantang combo rm60
serunding pantang bilis halia
serunding pantang
orderbutton
 
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on google
Share on email

Antara produk kami yang TERLARIS di pasaran.

Lauk Pantang Sejuk Beku

Aneka lauk berpantang khas untuk ibu bersalin Normal @ Ceaser

LAUK HARIAN SEJUK BEKU

Aneka lauk harian khas untuk seisi keluarga & mereka bekerjaya
TERBARU
KLIK sini untuk Online Shop

© 2019 All Rights Reserved

FOODZYLA INDUSTRIES (M) SDN BHD

WhatsApp us now!
Submit